Ο δρόμος για ένα επιτυχημένο e shop (Μέρος 2ο)

Ο δρόμος για ένα επιτυχημένο e shop (Μέρος 2ο)

Φτιάξαμε το κατάστημα μας και βάλαμε τα προϊόντα μας. Έχει περάσει όμως καιρός και δεν έχουμε πουλήσει τίποτε.Τι συμβαίνει;

Είπαμε τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Τα μεγάλα κέρδη θέλουν και πολύ δουλειά.

Αμέτρητα ηλεκτρονικά καταστήματα άνοιξαν και αμέτρητα έκλεισαν εξαιτίας αδιαφορίας και άγνοιας.

Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από “παρατημένα” e-shops ενώ άλλα τόσα ανοίγουν καθημερινά εκ των οποίων το 95% θα έχει την ίδια κατάληξη.

Αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα, αφού οι ιδιοκτήτες -μη γνωρίζοντας- καταφεύγουν στην εύκολη λύση ενός e-shop χωρίς μέλλον και κυρίως χωρίς σχέδιο!

Τα βασικά στοιχεία για την σταδιακή επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τα ακόλουθα.

Επισκεψιμότητα,Ανταγωνιστικότητα,Εξυπηρέτηση.

Αυτά θα αναλύσουμε παρακάτω.

Επισκεψιμότητα.

Μπορεί να έχετε φτιάξει το πιο οργανωμένο e shop αλλά χωρίς επισκέπτες δεν πρόκειται να κάνετε τίποτα.

Σκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες πώλησης αν μπουν 1000 πελάτες ή αν μπουν 50;

Πως θα πετύχουμε επισκεψιμότητα;

Υπάρχουν 2 τρόποι.Ο πρώτος είναι να απευθυνθείτε σε marketers (ειδικούς διαφημιστές) και ο δεύτερος να το κάνετε μόνοι σας.

Αν είχατε την οικονομική δυνατότητα να αναθέσετε την προώθηση του e shop σας σε marketers δεν θα διαβάζατε αυτό το άρθρο,οπότε ας δούμε πως μπορούμε μόνοι μας να επιτύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Υπάρχουν 2 ειδών επισκεψιμότητες.

Η επισκεψιμότητα που δεν μας ανήκει και η επισκεψιμότητα που μας ανήκει!

Για να καταφέρουμε να αποκτήσουμε επισκεψιμότητα που μας ανήκει θα πρέπει να “περάσουμε” από την επισκεψιμότητα που δεν μας ανήκει.

Ποιά είναι η επισκεψιμότητα που δεν μας ανήκει;

Αυτή που έρχεται από τρίτους, δηλαδή τα Social Media.

Αν αυτές οι λέξεις σας φαίνονται άγνωστες, μην σκεφτείτε να κάνετε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Από την μικρότερη έως τη μεγαλύτερη επιχείρηση, οι πωλήσεις εξαρτώνται από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Παρακολουθήστε πόσες διαφημίσεις,προτάσεις,κοινοποιήσεις κλπ βλέπετε στη γραμμή ενημερώσεων των Social Media.Τυχαίο;

Το σύστημα είναι απλό και ονομάζεται “Παιχνίδι Αριθμών”.

Παιχνίδι Αριθμών;

Στους 10 που θα δουν το προϊόν σας ή το κατάστημα σας στη γραμμή ενημερώσεων τους οι 2 θα “μείνουν” λίγο παραπάνω και θα το ερευνήσουν.

Στους 100 οι 20 θα το δουν και εξ αυτών οι 2 θα αγοράσουν.

Στους 1000 τα πράγματα είναι ευκολότερα.

Πόσο εύκολο είναι να μας δουν 1000 άτομα όμως;

Είναι τόσο εύκολο όσο και δύσκολο ταυτόχρονα.

Στο MSOW είναι ένα κουμπί και 1 λεπτό από το χρόνο σας.Επιλέξτε το προϊόν σας,επιλέξτε που θέλετε να το κοινοποιήσετε και είστε έτοιμοι.

 

Το προϊόν σας δημοσιεύθηκε στο επιλεγμένο Μέσο,με τιμή, περιγραφή, φωτογραφία και link που οδηγεί απευθείας τον θεατή – καταναλωτή στη σελίδα του προϊόντος και του καταστήματος σας.

Κοινοποιήστε το προϊόν σας στο χρονολόγιο σας,στη σελίδα του καταστήματος σας,σε ομάδες αγοραπωλησιών κλπ.

Να θυμάστε…”Παιχνίδι Αριθμών”

Αν δεν κάνετε κοινοποιήσεις κάθε μέρα και κυρίως αν δεν τις επαναλαμβάνετε,δυστυχώς θα έχετε δυσάρεστα αποτελέσματα.

Ανταγωνιστικότητα

Παρόλο που κάνετε κοινοποιήσεις και έχετε επισκεψιμότητα δεν έχετε καταφέρει να πουλήσετε ή  να αυξήσετε τις υπάρχουσες πωλήσεις σας.

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αγοράσετε ένα Samsung Galaxy s9 (κινητό τηλέφωνο) το οποίο και βρίσκετε σε ένα e-shop με τιμή αγοράς Χ ευρώ.

Ποιά είναι η επόμενη κίνηση σας;

Φαντάζομαι πως απαντήσατε πως θα δείτε και αλλού μήπως το βρείτε πιο οικονομικό.Ακριβώς το ίδιο κάνει και ο καταναλωτής.

Θα αγοράζατε το ίδιο κινητό σε ακριβότερη τιμή;

Γιατί να το κάνει κάποιος άλλος;

Στην εποχή μας ο κόσμος κάνει έρευνα αγοράς.Είναι τόσο εύκολο άλλωστε.

Θα πρέπει να είστε ανταγωνιστικοί.

Μην έχετε στο μυαλό σας να βγάλετε όσο περισσότερα χρήματα γίνεται από την πρώτη κιόλας πώληση.

Δημοσιεύστε προϊόντα με χαμηλές τιμές.

Βρείτε κάποια προϊόντα κράχτες και βάλτε τα φτηνά ώστε σε συνδυασμό με την επισκεψιμότητα που προαναφέραμε να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Κάντε προσφορές

Εσείς κυνηγάτε τις προσφορές.Το ίδιο και οι πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε το Σύστημα Κουπονιών που διαθέτετε και δημιουργήστε εκπτωτικά κουπόνια και προσφορές για τους πελάτες σας.

Φροντίστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του καταναλωτή ώστε να σας προτιμά για τις αγορές του και σύντομα θα έρθουν και τα κέρδη.

Εξυπηρέτηση.

Στις επιχειρήσεις υπάρχουν κέρδη και ζημιές.Το ίδιο και εδώ.

Είναι φυσικό ένα προϊόν να βρεθεί ελαττωματικό ή να μην αρέσει στον καταναλωτή.

Φροντίστε να κερδίσετε την επιβράβευση του ικανοποιώντας τον, με βάση τους όρους που έχετε θέσει στο κατάστημα σας και στη σελίδα όρων ή ακόμη και πολιτικής επιστροφών.

Να θυμάστε…

Μπορεί να κερδίσετε πολλά περισσότερα με μια κριτική 5 αστέρων που θα αναφέρει πως εξυπηρετήσατε τον πελάτη και αντιμετωπίσατε το πρόβλημα του.

Δείτε το e shop σας σοβαρά.

Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας με ηρεμία.

Μάθετε από τα λάθη σας.

Σκεφτείτε διαφορετικά…Σκεφτείτε μεγαλόπνοα.

Επενδύστε χρόνο σήμερα για να είστε αύριο μπροστά.

Πως θα κερδίσετε επισκεψιμότητα που σας ανήκει;

Εφαρμόζοντας όλα τα παραπάνω.

1 Comment

Comments are closed.

Main Menu