Κέντρο Επίλυσης

Καλώς ήρθες.
Εδώ θα βρεις τις απαντήσεις στα ερωτήματα σου ,εύκολα και γρήγορα

Πληρωμές

Πως μπορώ να πληρώσω;

Μπορείς να πληρώσεις με την πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα ή με το λογαριασμό σου στο Paypal.

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Το MSOW δεν είναι ένα απλό e-shop αλλά marketplace. Διαφημίζει δηλαδή επιλεγμένα προϊόντα από αυστηρά επιλεγμένους προμηθευτές που μπορείς να αγοράσεις από όλο τον πλανήτη. Σε μία διεθνή συναλλαγή δεν μπορεί να υπάρξει αντικαταβολή.

Πως διασφαλίζομαι ότι δεν θα χάσω τα χρήματα μου;

Αυτό ακριβώς είναι η δουλειά μας στο MSOW. Να διασφαλίσουμε ότι δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματα σου. Εγγυόμαστε την απόλυτη ασφάλεια και ικανοποίηση σου, αφού μεσολαβούμε ανάμεσα σε εσένα και τον προμηθευτή.

Πως κάνω παραγγελία

Faqs

Αποστολή

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Ο χρόνος επεξεργασίας που χρειάζεται ο προμηθευτής για να στείλει την παραγγελία σου κυμαίνεται συνήθως από 1-5 εργάσιμες. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραλάβεις σε 1-5 εργάσιμες. Ο χρόνος παραλαβής εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες. Αν ο πωλητής είναι στην χώρα σου, τότε θα παραλάβεις σε 3-7 εργάσιμες, αν είναι σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ισπανία, Τσεχία , Γαλλία κλπ) ο μέσος όρος παραλαβής είναι 5-25 εργάσιμες, αν είναι σε τρίτη χώρα (Κίνα, Σιγκαπούρη κλπ) ο μέσος όρος παραλαβής είναι 15 - 60 εργάσιμες.

Με ποια μεταφορική θα παραλάβω;

Στις διεθνείς μεταφορές δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη εταιρεία. Κάθε φορά οι προμηθευτές μας επιλέγουν την κατάλληλη μεταφορική ώστε να διεκπεραιωθεί σωστά και με ασφάλεια η κάθε αποστολή. Συνήθως από Ευρωπαϊκή χώρα παραλαμβάνεις με Courier ενώ από τρίτες χώρες με ΕΛΤΑ.

Πως θα παραλάβω;

Οι παραγγελίες μας έρχονται συστημένες και με αριθμό αποστολής. Η εταιρεία Courier θα επικοινωνήσει μαζί σου για την παραλαβή. Τα ΕΛΤΑ θα αφήσουν ειδοποίηση παραλαβής, στην διεύθυνση που δήλωσες κατά την αποστολή της παραγγελίας.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Ο κάθε προμηθευτής έχει ορίσει το κόστος των μεταφορικών το οποίο μπορείς να δεις στο Καλάθι σου ή στο Ταμείο. Συνήθως είναι δωρεάν.

Εντοπισμός της παραγγελίας μου

Faqs

Επίλυση

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Φυσικά.Επικοινώνησε με τον πωλητή άμεσα ώστε να προχωρήσετε στην ακύρωση της.Προσοχή όμως...Δεν μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου εφόσον έχει αποσταλεί.

Θέλω να ενημερωθώ για την παραγγελία μου

Όλες οι παραγγελίες μας έχουν αριθμό αποστολής.Σε κάθε νέα εξέλιξη ενημερώνεσαι στο email που έδωσες κατά την υποβολή (κοίτα και στα ανεπιθύμητα).Μπορείς να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της στον "Εντοπισμό Παραγγελίας" του MSOW. Εκεί θα γράψεις τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) που έχεις.

Η παραγγελία μου φαίνεται παγωμένη εδώ και καιρό

Αυτό συμβαίνει γιατί είναι υπό εξέλιξη η μεταφορά της και μεταπηδά από μεταφορική σε μεταφορική και ενδιάμεσους σταθμούς.Σύντομα θα ενημερωθεί.

Δεν μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου

Στις διεθνείς μεταφορές απαιτούνται από 5 έως 10 ημέρες ώστε να ενημερωθεί για πρώτη φορά το παγκόσμιο σύστημα εντοπισμού. Δοκίμασε λίγες ημέρες αργότερα.

Η παραγγελία μου έχει κολλήσει στο τελωνείο

Μπορεί να απαιτούνται κάποιες διευκρινίσεις από την πλευρά σου.Κοίταξε τα email σου.Θα λάβεις και σχετική επιστολή από το ΓΕΤΑ. Μόλις την λάβεις ενημέρωσε μας ώστε να σε βοηθήσουμε στην διεκπεραίωση.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου

Μπορείς να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της στον "Εντοπισμό Παραγγελίας" του MSOW. Εκεί θα γράψεις τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) που έχεις.Εάν καλύπτονται οι όροι και προϋποθέσεις τότε μπορείς να κάνεις αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Θέλω επιστροφή χρημάτων

Πήγαινε στο Refunds - Αλλαγές. Εκεί μπορείς να υποβάλεις αίτημα αποζημίωσης. Για να εγκριθεί το αίτημα σου θα πρέπει να πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις τους οποίους αποδέχθηκες κατά την αποστολή της παραγγελίας σου.

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό Τι να κάνω;

Μπες στο κέντρο επίλυσης και κάνε αίτημα. Υπόβαλε τα απαραίτητα αποδεικτικά (φωτογραφίες του δέματος και του προϊόντος).

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν είναι αυτό που παρέλαβα.Τι κάνω;

Λάθη μπορούν να γίνουν. Μπες στο κέντρο επίλυσης και κάνε αίτημα. Υπόβαλε τα απαραίτητα αποδεικτικά (φωτογραφίες του δέματος και του προϊόντος).

Refunds - Αλλαγές

Faqs
Κέντρο Επίλυσης

Πως κάνω παραγγελία

Faqs

Εντοπισμός παραγγελίας

Faqs

Επιστροφή/Αλλαγή

Faqs

Main Menu