Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες

Πως κάνω μια παραγγελία;

Επιλέγεις το προϊόν που θέλεις και πατάς το "Προσθήκη στο καλάθι". Έπειτα πηγαίνεις στο "Ταμείο" και συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.

Πως πληρώνω;

Μπορείς να πληρώσεις μέσω κατάθεσης στην τράπεζα (Πειραιώς,Εθνική,Eurobank,Viva),με την πιστωτική,χρεωστική,προπληρωμένη κάρτα.

Γιατί δεν δέχεστε αντικαταβολές;

Γιατί σε συμφέρει να πληρώσεις μέσω κάρτας αφού με τη νέα νομοθεσία το 30% του εισοδήματος σου,θα πρέπει να το δικαιολογείς με ηλεκτρονικές πληρωμές. Εκτός αυτού,στο MSOW παραγγέλνουμε τα προϊόντα που επιλέγεις από τους εκάστοτε προμηθευτές που βρίσκονται στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.Όπως καταλαβαίνεις τα προπληρώνουμε την ώρα της παραγγελίας. Είναι λοιπόν αδύνατον να προπληρώσουμε κάτι, να πάει στον πελάτη ως αντικαταβολή , αυτός να μην το παραλάβει -αυτό γίνεται πολύ συχνά στην Ελλάδα- και έτσι να επιβαρυνθούμε εμείς τα κόστη και του προϊόντος και τα μεταφορικά. Γι΄αυτό και έχουμε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας, ή την πληρωμή μέσω κάρτας. Όποιον τρόπο και αν επιλέξεις,είσαι απόλυτα ασφαλής χάρη στην κρυπτογράφηση 3d secure payment.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι,μέσω της πιστωτικής σου κάρτας. Ανάλογα το ύψος της παραγγελίας σου θα σου εμφανιστούν και οι δόσεις.

Αποστολή

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Ο χρόνος επεξεργασίας κυμαίνεται συνήθως σε 1-5 εργάσιμες.

Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Το κάθε κατάστημα επιλέγει την μεταφορική εταιρεία που συνεργάζεται ανάλογα τα προϊόντα που πουλάει και μπορείς να την δεις στους όρους αποστολής που αναγράφονται στη σελίδα του.Συνήθως η αποστολή των προϊόντων γίνεται με τα ΕΛΤΑ.

Πως θα έχω δωρεάν μεταφορικά;

Το κάθε κατάστημα επιλέγει το αν θα έχει δωρεάν μεταφορικά,το ελάχιστο ποσό κλπ.Όταν επισκεφθείς το καλάθι σου ή κατά την ολοκλήρωση της αγοράς,θα εμφανιστεί το κόστος μεταφορικών αν υπάρχει.

Διάφορες

Η παραγγελία μου δεν ήρθε ποτέ.Τι να κάνω;

Όλες οι παραγγελίες μας έχουν αριθμό αποστολής.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή μέσα από τη σελίδα μας ώστε να διευθετηθεί το ζήτημα.

Ο πωλητής δεν έστειλε την παραγγελία μου.Τι να κάνω;

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς!Επικοινώνησε μαζί του ώστε να μάθεις τι συνέβη.Εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας μέσα από τη σελίδα επικοινωνία ώστε να διευθετήσουμε το πρόβλημα.

Ο πωλητής δεν μου απαντά.Τι να κάνω;

Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις στο τέλος της σελίδας.

Το προϊόν που παρέλαβα είναι χαλασμένο - ελαττωματικό .Τι να κάνω;

Τράβηξε μερικές φωτογραφίες του προϊόντος.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή ώστε να διευθετηθεί το πρόβλημα.Αν χρειαστείς περαιτέρω βοήθεια επικοινώνησε μαζί μας.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Φυσικά.Επικοινώνησε με τον πωλητή άμεσα ώστε να προχωρήσετε στην ακύρωση της.Προσοχή όμως...Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν αποσταλεί.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν είναι αυτό που παρέλαβα.Τι κάνω;

Λάθη μπορούν να γίνουν.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή ώστε να τακτοποιηθεί το πρόβλημα.Να θυμάσαι...Είμαστε εδώ για να λύσουμε το οποιοδήποτε θέμα.
Έχεις κι άλλες απορίες; Επικοινώνησε μαζί μας

Main Menu