Κέντρο Επίλυσης

Πληρωμές

Πως πληρώνω;

Μπορείς να πληρώσεις μέσω κατάθεσης στην τράπεζα (Πειραιώς,Εθνική,Eurobank,Viva),με την πιστωτική,χρεωστική,προπληρωμένη κάρτα.

Γιατί δεν δέχεστε αντικαταβολές;

Γιατί είσαι απολύτως ασφαλής,όταν πληρώνεις ηλεκτρονικά. Επίσης σε συμφέρει να πληρώσεις μέσω κάρτας αφού με τη νέα νομοθεσία το 30% του εισοδήματος σου,θα πρέπει να το δικαιολογείς με ηλεκτρονικές πληρωμές.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι,μέσω της πιστωτικής σου κάρτας. Ανάλογα το ύψος της παραγγελίας,θα εμφανιστούν και οι δόσεις.

Πως κάνω παραγγελία

Faqs

Αποστολή

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Ο χρόνος επεξεργασίας κυμαίνεται συνήθως σε 1-5 εργάσιμες.

Με ποια μεταφορική θα παραλάβω;

Στις διεθνείς μεταφορές δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη εταιρεία.Κάθε φορά οι προμηθευτές μας επιλέγουν την κατάλληλη μεταφορική ώστε να διεκπεραιωθεί σωστά και με ασφάλεια η κάθε αποστολή.Το δέμα μόλις φτάσει στην Ελλάδα παραδίδεται συνήθως στα ΕΛΤΑ.

Πως θα παραλάβω;

Οι παραγγελίες μας έρχονται συστημένες και με αριθμό αποστολής.Τα ΕΛΤΑ θα αφήσουν ειδοποίηση παραλαβής, στην διεύθυνση που δήλωσες κατά την αποστολή της παραγγελίας.Θα πρέπει να μεταβείς στο κατάστημα ΕΛΤΑ -που αναγράφεται στην ειδοποίηση- με την ταυτότητα σου.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Το Basic είναι Δωρεάν και παρέχει απλή αποστολή με tracking number και ελάχιστο χρόνο refund τις 120 ημέρες,ενώ το Premium παρέχει αεροπορική αποστολή με Tracking number και ελάχιστο χρόνο refund τις 90 ημέρες

Εντοπισμός της παραγγελίας μου

Faqs

Επίλυση

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Φυσικά.Επικοινώνησε με τον πωλητή άμεσα ώστε να προχωρήσετε στην ακύρωση της.Προσοχή όμως...Δεν μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου εφόσον έχει αποσταλεί.

Θέλω να ενημερωθώ για την παραγγελία μου

Όλες οι παραγγελίες μας έχουν αριθμό αποστολής.Σε κάθε νέα εξέλιξη ενημερώνεσαι στο email που έδωσες κατά την υποβολή (κοίτα και στα ανεπιθύμητα).Μπορείς να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της στον "Εντοπισμό Παραγγελίας" του MSOW. Εκεί θα γράψεις τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) που έχεις.

Η παραγγελία μου φαίνεται παγωμένη εδώ και καιρό

Αυτό συμβαίνει γιατί είναι υπό εξέλιξη η μεταφορά της και μεταπηδά από μεταφορική σε μεταφορική και ενδιάμεσους σταθμούς.Σύντομα θα ενημερωθεί.

Δεν μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου

Στις διεθνείς μεταφορές απαιτούνται από 5 έως 10 ημέρες ώστε να ενημερωθεί για πρώτη φορά το παγκόσμιο σύστημα εντοπισμού.Δοκιμάστε λίγες ημέρες αργότερα.

Η παραγγελία μου έχει κολλήσει στο τελωνείο

Μπορεί να απαιτούνται κάποιες διευκρινίσεις από την πλευρά σου.Κοίταξε τα email σου.Θα λάβεις και σχετική επιστολή από το ΓΕΤΑ. Μόλις την λάβεις ενημέρωσε μας ώστε να σε βοηθήσουμε στην διεκπεραίωση.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου

Μπορείς να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της στον "Εντοπισμό Παραγγελίας" του MSOW. Εκεί θα γράψεις τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) που έχεις.Εάν καλύπτονται οι όροι και προϋποθέσεις τότε μπορείς να κάνεις αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Θέλω επιστροφή χρημάτων

Πήγαινε στο Refunds - Αλλαγές.Εκεί μπορείς να υποβάλεις αίτημα αποζημίωσης.Για να εγκριθεί το αίτημα σου θα πρέπει να πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις τους οποίους αποδέχθηκες κατά την αποστολή της παραγγελίας σου.

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό .Τι να κάνω;

Μπες στο κέντρο επίλυσης και κάνε αίτημα.Υπόβαλε τα απαραίτητα αποδεικτικά (φωτογραφίες του δέματος και του προϊόντος).

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν είναι αυτό που παρέλαβα.Τι κάνω;

Λάθη μπορούν να γίνουν.Μπες στο κέντρο επίλυσης και κάνε αίτημα.Υπόβαλε τα απαραίτητα αποδεικτικά (φωτογραφίες του δέματος και του προϊόντος).

Refunds - Αλλαγές

Faqs
Κέντρο Επίλυσης

Πως κάνω παραγγελία

Faqs

Εντοπισμός παραγγελίας

Faqs

Επιστροφή/Αλλαγή

Faqs

Main Menu