Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες

Πως κάνω μια παραγγελία;

Επιλέγεις το προϊόν που θέλεις και πατάς το "Προσθήκη στο καλάθι". Έπειτα πηγαίνεις στο "Ταμείο" και συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.

Πως πληρώνω;

Μπορείς να πληρώσεις μέσω της πιστωτικής,χρεωστικής,προπληρωμένης κάρτας,μέσω Paypal και φυσικά με αντικαταβολή.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι,μέσω της πιστωτικής σου κάρτας. Ανάλογα το ύψος της παραγγελίας σου θα σου εμφανιστούν και οι δόσεις.

Αποστολή

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Το κάθε κατάστημα κάτω από τη σελίδα του προϊόντος που επιλέγεις γράφει τον χρόνο κατά τον οποίο θα αποστείλει το προϊόν.Ο χρόνος επεξεργασίας κυμαίνεται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες.

Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Το κάθε κατάστημα επιλέγει την μεταφορική εταιρεία που συνεργάζεται ανάλογα τα προϊόντα που πουλάει και μπορείς να την δεις στους όρους αποστολής που αναγράφονται στη σελίδα του.

Πως θα έχω δωρεάν μεταφορικά;

Το κάθε κατάστημα επιλέγει το αν θα έχει δωρεάν μεταφορικά,το ελάχιστο ποσό κλπ.Αυτό το βλέπεις όταν επισκεφθείς το καλάθι σου ή κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.Στην αντικαταβολή υπάρχει ένα επιπλέον κόστος 4€ το όποιο και "γλυτώνεις" αν επιλέξεις πληρωμή μέσω κάρτας ή Paypal.

Διάφορες

Η παραγγελία μου δεν ήρθε ποτέ.Τι να κάνω;

Όλες οι παραγγελίες μας έχουν αριθμό αποστολής.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή ώστε να διευθετηθεί το ζήτημα.

Ο πωλητής δεν έστειλε την παραγγελία μου.Τι να κάνω;

Επικοινώνησε μαζί του ώστε να μάθεις τι συνέβη.

Ο πωλητής δεν μου απαντά.Τι να κάνω;

Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις στο τέλος της σελίδας.

Το προϊόν που παρέλαβα είναι χαλασμένο - ελαττωματικό .Τι να κάνω;

Τράβηξε μερικές φωτογραφίες του προϊόντος.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή ώστε να στο αντικαταστήσει ή να σου επιστρέψει τα χρήματα.Αν χρειαστείς περαιτέρω βοήθεια επικοινώνησε μαζί μας.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Φυσικά.Επικοινώνησε με τον πωλητή άμεσα ώστε να προχωρήσετε στην ακύρωση της.Προσοχή όμως...Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν αποσταλεί.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν είναι αυτό που παρέλαβα.Τι κάνω;

Λάθη μπορούν να γίνουν.Επικοινώνησε άμεσα με τον πωλητή ώστε να τακτοποιηθεί το πρόβλημα.Να θυμάσαι...Είμαστε εδώ για να λύσουμε το οποιοδήποτε θέμα.

Παρήγγειλα κάτι και δεν πήγα να το παραλάβω.Τι κάνω;

Τίποτε.Ο Πωλητής επιβαρύνθηκε τα μεταφορικά κόστη και εσύ τιμωρείσαι με αποκλεισμό από το MSOW.
Έχεις κι άλλες απορίες; Επικοινώνησε μαζί μας

Κατηγορίες