Ο δρόμος για ένα επιτυχημένο e shop (Μέρος 1ο)

Ο δρόμος για ένα επιτυχημένο e shop (Μέρος 1ο)

Σας ευχαριστούμε πολύ που επιλέξατε το MSOW για να δημιουργήσετε το δικό σας e shop.

Πριν ξεκινήσετε να βάζετε τα προϊόντα σας στα “ράφια” θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ορισμένα πολύ βασικά στοιχεία ώστε να εξασφαλίσετε στο e shop σας τη μέγιστη δυνατότητα επιτυχημένων πωλήσεων.

Με δύο λόγια το άρθρο αυτό θα σας καθοδηγήσει στο πως να κάνετε το κατάστημα σας ελκυστικό στα μάτια του καταναλωτή.

Τα πάντα ξεκινούν από τη βιτρίνα (εικόνα του καταστήματος).

Πόσες φορές δεν έχετε μπει σε ένα όμορφο κατάστημα επειδή σας προσέλκυσε η βιτρίνα του, τα ωραία φώτα του κλπ;

Στο e shop τα πράγματα είναι απλά και σύνθετα μαζί.

Απλά γιατί δεν χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα για να φτιάξετε μια ελκυστική βιτρίνα (το εξώφυλλο δηλαδή του καταστήματος σας).

Σύνθετα γιατί πολλοί δεν έχουμε τις γνώσεις ώστε να φτιάξουμε μια ωραία “βιτρίνα”.

Το λάθος που κάνουμε συνήθως είναι ότι δεν έχουμε ένα καθαρό πλάνο για το τι θα φτιάξουμε και καταλήγουμε να φτιάχνουμε μία εικόνα που μπερδεύει τον καταναλωτή και έτσι μας αγνοεί.

Χρησιμοποιούμε δηλαδή μια εικόνα που σε εμάς είναι γνώριμη αλλά στον καταναλωτή καταλήγει αδιάφορη.

Το πρώτο βήμα είναι να κάνουμε την βιτρίνα μας ελκυστική με γνώμονα το “μάτι” του καταναλωτή και όχι το δικό μας.

Για να φτιάξουμε τη σωστή βιτρίνα θα πρέπει να σκεφτούμε σαν καταναλωτές.

Θα μπαίνατε σε ένα κατάστημα που πουλάει παπούτσια και έχει για βιτρίνα μια απλή φωτογραφία ενός παπουτσιού ή θα μπαίνατε σε ένα κατάστημα που έχει ένα πολύ ωραίο γραφικό με τα λογότυπα του καταστήματος;

 

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τεράστιες εταιρείες επενδύουν πολύ μεγάλα ποσά σε λογότυπα και εξώφυλλα παρουσιάσεων.

Μια απλή φωτογραφία δίνει την εντύπωση του πρόχειρου,του ερασιτεχνικού και ο καταναλωτής δεν δίνει σημασία με αποτέλεσμα να τον “χάσουμε”.

Γνωρίζουμε φυσικά πως δεν έχουμε όλοι τις γνώσεις ούτε τα χρήματα για να δημιουργήσουμε ένα ελκυστικό εξώφυλλο.

Στο MSOW η ομάδα των Graphic Designer μας είναι διαθέσιμη να “φτιάξει” το δικό σας εξώφυλλο εντελώς δωρεάν.Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να το ζητήσετε.

Συμπληρώστε σωστά τα στοιχεία του e shop σας .

Όλοι μας θέλουμε να ξέρουμε από που ψωνίσαμε και να νοιώθουμε σίγουροι για την αγορά μας.

Δώστε λοιπόν όσο περισσότερα στοιχεία μπορείτε για το κατάστημα και τη δραστηριότητα σας.

Καταχωρήστε επίσης τους λογαριασμούς σας στα Social Media.

Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει συνεχής συνεργασία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το e shop σας για να επιτύχετε τα μέγιστα αποτελέσματα.

Καταχωρήστε σωστά, όσο περισσότερα προϊόντα μπορείτε.

Είναι πολύ σημαντικό να καταχωρήσουμε όσα περισσότερα προϊόντα διαθέτουμε γιατί απλούστατα αυξάνουμε το εν δυνάμει πελατολόγιο μας.

Αυτό σημαίνει πως απευθυνόμαστε αμέσως σε περισσότερο κοινό αρά και πελάτες.

Προσοχή όμως.Δεν πρέπει να είμαστε “τσαπατσούληδες”.

Το δυσκολότερο πράγμα είναι η σωστή καταχώρηση των προϊόντων.

Οι περισσότεροι, προχωρούμε σε σπασμωδικές κινήσεις που περισσότερο κακό κάνουν παρά καλό.

Ας δούμε τα λάθη που κάνουμε συνήθως.

1.Καταχωρούμε πολλά προϊόντα μονομιάς και πρόχειρα.

Φανταστείτε ότι είστε σε ένα εμπορικό κέντρο και βλέπετε πάνω στον πάγκο ενός πωλητή πεταμένα το ένα πάνω στο άλλο χωρίς καμία τάξη τα προϊόντα του.

Θα αγοράζατε ποτέ από αυτόν;

2.Καταχωρούμε πολύ λίγα προϊόντα και μετά το παρατάμε.

Στο ίδιο εμπορικό βλέπετε έναν άλλον πωλητή που έχει 3 – 4 πραγματάκια παρατημένα.Θα αγοράζατε;

3.Καταχωρούμε τα προϊόντα μας χωρίς “σωστή” φωτογραφία.

Στο εμπορικό κέντρο μας βλέπουμε ένα πωλητή που έχει τα προϊόντα του σε χάλια κατάσταση. Θα αγοράζατε κάτι που μοιάζει πως είναι για πέταμα;

4.Καταχωρούμε τα προϊόντα μας χωρίς περιγραφή.

Έχουμε επισκεφθεί το κατάστημα του πωλητή μας, βλέπουμε ένα προϊόν που μας ενδιαφέρει, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες όπως από τι είναι φτιαγμένο,αν έχει εγγύηση κλπ.Θα αγοράζατε κάτι τέτοιο;

Στο e shop δεν πρέπει να είστε ανυπόμονοι.

Δείτε τα πράγματα με μία άλλη οπτική.

Όση προσοχή και ενέργεια απαιτεί ένα φυσικό κατάστημα άλλη τόση και περισσότερη θέλει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε τα προϊόντα σας είναι να έχετε συνέπεια.

Ορίστε ένα χρονοδιάγραμμα που θα εκτελείτε απαραιτήτως.

Κάποιοι μπορούν να διαθέσουν 10 λεπτά την ημέρα κάποιοι 20 κάποιοι περισσότερο.

Εκμεταλλευτείτε το χρόνο αυτό προσθέτοντας σωστά τα προϊόντα σας.

Είναι προτιμότερο να καταχωρήσετε σωστά 3 προϊόντα κάθε φορά παρά 10 λάθος.

Έχετε υπόψιν σας ότι αυτό θα πρέπει να τηρείται απαρεγκλίτως.

Αν βάλετε σήμερα 3 προϊόντα και την επόμενη φορά που πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία δεν το κάνετε, λυπάμαι αλλά θα αποτύχετε (ο καταναλωτής “μυρίζεται” την εγκατάλειψη).

Φτιάξαμε το κατάστημα μας και βάλαμε τα προϊόντα μας. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε να πουλάμε.

Ο καιρός όμως περνά και δεν πουλήσαμε τίποτε.Τι συμβαίνει;

Είπαμε τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Τα μεγάλα κέρδη θέλουν και πολύ δουλειά.

Μπορεί να φτιάξατε το e shop σας ακολουθώντας κατά γράμμα έως τώρα τις οδηγίες αλλά μόλις τέλειωσε το “εύκολο” μέρος.

Για να ξεκινήσει να αποφέρει έσοδα, υπάρχουν κάποια “μυστικά” τα οποία και θα δούμε στο επόμενο άρθρο μας.

Main Menu