Πως δημιουργούμε συνδέσμους παραπομπής.

Referral links

Πριν ξεκινήσουμε να δημιουργούμε συνδέσμους πρέπει να εξηγήσουμε τον τρόπο λειτουργίας τους, ο οποίος και είναι ο ίδιος για όλους τους συνδέσμους παραπομπών παγκοσμίως.

«Τι είναι ο Σύνδεσμος Παραπομπής»;

Ο σύνδεσμος παραπομπής είναι η «σύσταση-παραπομπή» που στέλνει τους επισκέπτες σε μια ηλεκτρονική διεύθυνση μέσω ενός συνδέσμου. Με άλλα λόγια, είναι η «διαφήμιση» την οποία ακολουθεί ο χρήστης, για να φτάσει στην σελίδα που του προτείναμε.

Αν λοιπόν θέλουμε να στείλουμε τον επισκέπτη στην κεντρική σελίδα του MSOW μέσω της «δικής» μας παραπομπής τότε η μορφή του συνδέσμου θα είναι κάπως έτσι:

https://myshoponweb.com/?ref/username

Το ?ref ορίζεται από τους διαχειριστές και είναι πάντα σταθερό ώστε να καταλαβαίνει το σύστημα ότι πρόκειται για παραπομπή από κάποιον συνεργάτη, ενώ το username μετατρέπεται στο εκάστοτε όνομα χρήστη ώστε να καταλαβαίνει το σύστημα από ποιόν χρήστη προέρχεται η επίσκεψη.

Αν δηλαδή το όνομα χρήστη που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας είναι πχ «nikos» τότε ο σύνδεσμος παραπομπής είναι https://myshoponweb.com/?ref/nikos

Μπορείτε να δείτε το δικό σας όνομα χρήστη και url από τον Πίνακα Ελέγχου του Λογαριασμού σας στο MSOW πηγαίνοντας στο Μάρκετινγκ –> Σύνδεσμοι Παραπομπών.

Εάν λοιπόν κοινοποιήσουμε το url μας σε ένα από τα Social Media πχ Facebook και κάποιος από τους φίλους μας πατήσει τον σύνδεσμο και μεταφερθεί στο MSOW το σύστημα θα καταλάβει πως ο επισκέπτης προέρχεται από τη δική μας παραπομπή και θα μας ανταμείψει με το ανάλογο κέρδος.

Πως δημιουργούμε Συνδέσμους Παραπομπής.

Καταρχήν θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πάντα το μέλλον.Σήμερα μπορεί να έχουμε 2-3 συνδέσμους, κάποια στιγμή όμως μπορεί να έχουμε 300 ίσως και παραπάνω.Για το λόγο αυτό προτείνουμε να δημιουργείτε Εκστρατείες (δείτε εδώ) ώστε να είναι τα πάντα τακτοποιημένα.

Για το παράδειγμα που θα ακολουθήσει θα δημιουργήσουμε και θα χρησιμοποιήσουμε την εκστρατεία «Υποδήματα» και ένα ζευγάρι παπούτσια.

Θα χωρίσουμε την διαδικασία σε δύο ενότητες.

Η πρώτη ενότητα είναι να επιλέξουμε τα προϊόντα που θα προωθήσουμε.

01.Μεταβαίνουμε στην κεντρική σελίδα του MSOW από εκεί στο μενού Υπόδηση και επιλέγουμε τα παπούτσια που θέλουμε να προωθήσουμε.

02.Αντιγράφουμε την διεύθυνση url του συνδέσμου.

Στο παράδειγμα μας βλέπουμε πως η διεύθυνση url του προϊόντος είναι https://myshoponweb.com/product/sneakers-δίσολα

Η δεύτερη ενότητα είναι να δημιουργήσουμε τους απαραίτητους συνδέσμους παραπομπής.

03.Μεταβαίνουμε στο μενού Μάρκετινγκ και από εκεί στο Εκστρατείες όπου και δημιουργούμε μια εκστρατεία με όνομα Υποδήματα.

04.Μεταβαίνουμε στο μενού Μάρκετινγκ και έπειτα στο Σύνδεσμοι Παραπομπών

Μόλις συμπληρώσουμε τα απαραίτητα στοιχεία και επιλέξουμε το Δημιουργία Συνδέσμου η φόρμα μας θα δείχνει ως εξής

Συγχαρητήρια. Ο σύνδεσμος έχει δημιουργηθεί.

Κοινοποίηση στα Social Media

Η δουλειά μας δεν τελείωσε εδώ.Δημιουργήσαμε το σύνδεσμο παραπομπής αλλά δεν έχει καμία αξία αν δεν τον κοινοποιήσουμε ειδάλλως δεν θα τον δει κανείς.

Πρέπει να επιλέξουμε σε ποιό μέσο από όλα -ή ακόμα και σε όλα- θα τον κοινοποιήσουμε.

Στο παράδειγμα μας θα χρησιμοποιήσουμε την κοινοποίηση στο Facebook.

01.Επιλέγουμε το εικονίδιο του Facebook

02.Εμφανίζεται το παράθυρο κοινοποίησης του Facebook

03.Πριν επιλέξουμε τη δημοσίευση προτείνουμε να γράψετε και ένα σχετικό σχόλιο ώστε να κάνετε τη διαφήμιση σας περισσότερο προσιτή στους φίλους σας.

04. Επιλέγουμε το Δημοσίευση στο Facebook

*Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter επιλέξτε το ανάλογο εικονίδιο κλπ.

Αυτό ήταν!

Τώρα ο σύνδεσμος σας έχει δημιουργηθεί και δημοσιευθεί.Όταν κάποιος πατήσει στον σύνδεσμο που δημοσιεύσατε και αγοράσει το προϊόν το σύστημα αυτομάτως αντιλαμβάνεται ότι η πώληση προήλθε από δική σας παραπομπή και σας αποδίδει τα κέρδη σας.

Καλές δουλειές.

 

Main Menu